Ceva dulce, dar usor!

 In Sanatate, Tips

Pentru ca am intrat in weekend, dupa o lunga saptamana sunt sigura ca fiecare dintre noi ar dori sa manance ceva dulce, dar nu o face pentru ca se depune acolo si acolo. Daca ai grija la ceea ce mananci si ai grija sa nu te ingrasi, ba chiar sa slabesti, continua! Bravo!!! Asta nu inseamna ca din cand in cand (!!!) nu ne putem rasfata si nu ne putem “premia” efortul depus pana acum.
DA, dulciurile din comert, in cantitati mari ingrasa si ne fac rau organismului! Recomand ca deserul sa il preparati singuri,acasa. De ce? Pentru ca asa puteti evita faina, margarina, untura, smantana, zaharul rafinat, adica bombele calorice.
Incearca – o salata de fructe – iti sugerez sa alegi fructe care au calorii negative, adica cele pentru care organismul consuma mai multe calorii pentru a le digera decat au ele in fapt (cateva postari mai jos gasesti astfel de fructe)
– o budinca de ciocolata preparata de tine astfel: amesteca intr-un blender un kiwi, o banana, un sfert de mar, putina apa/lapte, pudra de cacao (doua-trei lingurite) si scortisoara (dupa preferinte) 100 grame contine aproximatic 140 de kcal
-2-3 bucatele de ciocolata amaruie cu peste 80% cacao
-orez cu lapte – pe care il lasi sa se raceasca si intareasca. Il poti taia pe urma ca pe o felie de tort si pune o felie de ananas proaspat(!). (nu iti fa orezul cu lapte din plicuri-Dr.Oetker-, prepara-l singur)
-desert cu tarate de ovaz si lapte. Ne trebuie:150 ml lapte 0,1% grasime, 4 lg de tarate de ovaz, 2 lgt indulcitor Xylitol, vanilie, un praf de sare
-mere la cuptor cu scortisoara, piersici la cuptor – un deliciu!
-si chiar pentru rasfaaaaat, nutella DE CASA ! Ai nevoie de 300g de alune de padure,crude; 4-5 curmale, 1 lingura ulei de cocos,2 linguri de pudra de cacao,4-5 linguri de apa plata sau lapte vegan. Alunele si curmalele se lasa la hidratat peste noapte,sau macar cateva ore. Toate ingriedentele se pun in robotu de bucatarie si se proceseaza 3-4 minute pana se obtine o consistenta cremoasa. Sa o pastrati in frigider si pofta mare..la portii mici

Recent Posts

Leave a Comment

0